måndag 2 mars 2009

mätta mått

nyvaken är jag nu. telefonen ringde och skrällde så jag nästan fick hjärtasnörp. jösses vad jag flög upp, som en champagnekork vid tolvslaget på nyår :) sprang runt och flämtade innan jag fattade vad som hände. haha, som tur var var det bara jag och hundarna som fick vara med om den psykostunden. när jag väl lugnat mig så passade jag på att mäta mig. hoho vad jag är bra. jag har ju minskat måtten massor på den här första veckan. inte undra på att jag tycker mig kunna skönja en midja, inte undra på att behån passar bättre, inte undra på att jag känner mig bekvämare. så underbart bra det går för mig och vad jag känner att det här blir bra och vad jag längtar till midjemåttet ställt in sig på hälsosamt igen, bara 14 centimeter kvar tills dess.

nä nu ska jag packa ihop saker till lillkillen som ska till sin pappa idag. han brukar ju ta med sina saker till dagis men jag trodde att breven skulle ha kommit som måste ha en signatur av både mig och pappan så att dom liks måste åka hit. men tji vad jag bedrog mig, brevlådan var tom på det jag väntar mig.

nä packa var det

Inga kommentarer: