måndag 2 mars 2009

2010, det är då det händer

vi är ju helt på det klara med att vi ska leva med varandra resten av våra liv. även helt säkra på att vi ska förlova oss väldigt snart och gifta oss en stund senare. vad gäller vårt bröllop så har vi också bestämt oss att det blir en händelse för bara oss och barnen och att det gärna kan ske utomlands; kombinerad vigsel/bröllopsresa/familjesemester. vi är väldigt överens om att det är utomlands det ska ske. både älskade och jag har ju redan haft varsitt bröllop med släkt, vänner och bekanta så det kan vi ju redan :)

först tänkte vi oss thailand eller någon ö i västindien men nu tror vi att det ändå lutar åt en 3-veckorsresa tillsammans med ungarna under nästa år i den grekiska ö-världen. för mig som är grymt flygrädd känns det faktiskt helt underbart att slippa en massa flygtid.

det känns så underbart att ha träffat en man som är den rätta. att ha träffat den man som bara är gjord för mig. ibland undrar jag varför vi inte träffats tidigare men jag inser rätt så snart att både han och jag hade ju inte varit dom vi är idag om vi inte hade genomgått det vi har. att vi nu båda fått varandra i den tid i livet då vi passar för varandra perfekt. att vi kommer att fortsätta passa varandra perfekt. som sagt, jag har aldrig tidigare varit med om någonting så mäktigt som att stöta på den rätta och sanna kärleken. jag är så lycklig att vi funnit varandra. jag är så lycklig att vi kommer att gifta oss nästa år :)

jag hjärta du likamed sant!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir så glad när jag läser dina rader!! Härlig den är den kärleken!
Jag brukar också undra hur det kommer sig att jag och min sambo inte träffats tidigare - men det hade ju helt enkelt inte varit detsamma då. Som nu.
Du är jätteduktig som står emot allt så himla bra!
Heja heja dig!!