söndag 22 februari 2009

tillsammans

fredagskvällen tillbringade jag och mannen på hotell södra berget där vi åt god mat och sedan fick möjligheten att se after shave. vad bra det var. enochenhalvtimme gapskratt med geniala skämt och som vanligt underbar skönsång. jösses så bra det var. efter föreställningen var det barhäng och dans. vad roligt vi hade. hemma hos oss hade emma, magnus och lille melwin installerat sig för övernattning på väg hem från stockholm så vi hade lyxen att kunna ringa magnus för hämtning missinassen, tack för det muslima magnus :)

vad roligt det är att ha en sambo, livskamrat, blivande man, you name it, som man kan ha så roligt tillsammans med. han är verligen det bästa som hänt mig. att bara ta ett exempel så är det sådan lycka och lyx att gå och lägga sig och vakna tillsammans med honom. jag känner mig så löjligt lycklig att han finns i mitt liv och jag känner mig minst lika lycklig att kunna finnas till för honom i hans liv. tillsammans är vi bara sån fullträff i alla dimensioner!

de obligatoriska kärlekskilona har rasat på mig. i fredags när jag skulle klä mig för att åka till södra berget så hade jag inte några kläder som passade, jag hade växt ur alla. så idag ska jag köpa slimsoppa och slimma mig i 8 veckor. lycka till till mig :)

Inga kommentarer: