torsdag 19 mars 2009

avbryter med glädje

inatt satt jag med almanackan och räknade dagar. jopp flera dagar försenad mens. kissningen visade ett blått kryss, jag är gravid!

pratat med slimsoppekonsulenten och det var bara att bryta ren kur. möjlightvis kunde jag äta ett mål om dagen men jag vet inte... har redan ätit ett kokt ägg och är så tacksam för de 9 kilon jag har hunnit gå ner. och det är ju faktiskt inte omöjligt att äta bra och röra sig mer fastän jag är gravid.

jag är gravid, vi är gravid. och det bästa av allt är att jag inte tänker bekymra mig för missfall överhuvudtaget. när jag väntade min son så var jag helnojjig eftersom jag redan haft 2 missfall. men nu orkar jag ärligt talat inte oroa mig.

nä off to bed nu och sova så jag får stiga upp snart och möta den underbara vårsolen.

tjippitjohej från mig

2 kommentarer:

Weronica sa...

GRATTIS=)

Så himla roligt för er familj med en bebbe=)
Förstår att du avbryter med glädje, men jag hoppas du inte avbryter bloggningen för det hehe.

Må så gott och va rädda om varnadra=)

Kram på er!

Anette sa...

Här tassar man in och ser värsta nyheten :)
Sååå himla roligt!!!